London, Großbritannien. 1. Mai 2019. Gewinner des Wellcome Buchpreis 2019 ist bei Wellcome Collection von Stuhl von Richtern angekündigt und preisgekrönte Autorin Elif Shafak und Kollegen Richter Viv Groskop, Jon Tag, Rick Edwards und Kevin Fong. Credit: Malcolm Park/Alamy Leben Nachrichten.
4473 x 3089 px | 37,9 x 26,2 cm | 14,9 x 10,3 inches | 300dpi
Aufnahmedatum:
1. Mai 2019
Ort:
Wellcome Collection, London, UK
Weitere Informationen:
Dieses Bild kann kleinere Mängel aufweisen, da es sich um ein historisches Bild oder ein Reportagebild handel
The shortlist: Amateur (Canongate Books) by Thomas Page McBee (USA) Heart (Oneworld) by Sandeep Jauhar (India/USA) Mind on Fire (Penguin Ireland) by Arnold Thomas Fanning (Ireland) Murmur (CB Editions) by Will Eaves (UK) My Year of Rest and Relaxation (Jonathan Cape) by Ottessa Moshfegh (USA) The Trauma Cleaner (The Text Publishing Company) by Sarah Krasnostein (Australia/USA) About Wellcome Book Prize Launched in 2009, the Wellcome Book Prize, worth £30, 000, celebrates the best new books that engage with an aspect of medicine, health or illness, showcasing the breadth and depth of our encounters with medicine through exceptional works of fiction and non-fiction. Previous winners include Mark O’Connell for To Be a Machine in 2018, Maylis de Kerangal (author) and Jessica Moore (translator) for Mend the Living in 2017, Suzanne O’Sullivan for It’s All in Your Head in 2016, Marion Coutts for The Iceberg in 2015, Andrew Solomon for Far from the Tree in 2014, Thomas Wright for Circulation in 2012, Alice LaPlante for Turn of Mind in 2011, Rebecca Skloot for The Immortal Life of Henrietta Lacks in 2010 and Andrea Gillies for Keeper: Living with Nancy – a journey into Alzheimer’s in 2009.
Ausschließlich für die redaktionelle Nutzung freigegeben.
Verwendung im Zusammenhang mit Nachrichten berichterstattung, Rezensionen und Kritik sowie der Übermittlung von Informationen über Personen, Orte, Dinge, Ereignisse oder Geschehnisse.
Zur Klarstellung: Die redaktionelle Nutzung umfasst keine Nutzung im Zusammenhang mit Werbung, Verkaufsförderung (z. B. verkaufsfördernde Webseiten), Marketing, Verpackung oder Merchandising.